marți, 24 august 2010

Ma asteptam. "Pasul 2"!

Ma asteptam. Am avut un weekend prelungit prea dragut. M-am leganat in hamac de dimineata pana seara si mi-am recitit toate cartile preferate. Evident ca trebuia sa se intample ceva, odata ce m-am intors.
Am primit azi o noua scrisoare. Plicul este exact la fel. Exact acelasi format ciudat, fara expeditor completat. Nu aveam de gand sa o deschid dar m-a convins Ioana, pe care am sunat-o imediat dupa ce am primit scrisoarea. Evident ca a bufnit in ras, dar dupa ce a vazut ca eu nu sunt prea amuzata, s-a mai calmat. A incercat sa imi explice ca nu am de ce sa ma panichez pentru ca nu am ce sa patesc; ca poate sunt niste scrisori pe care le primeste totusi mai multa lume; ca probabil m-am inscris in trecut la vreo tombola sau la un concurs, si ca imi vin plicuri gen spam.
De data asta plicul contine o hartie cu niste mici puncte imprimate. M-a terminat psihic chestia asta. Nu inteleg. Daca cineva are ceva sa imi zica, ar trebui sa imi zica in fata. Cine si de ce imi trimite scrisorile astea? Oare sunt singura care le primeste?
Ioana m-a intrebat daca vreau sa ne vedem, dar i-am zis ca am mult de lucru si ca mai bine o lasam pe maine. Nu am dispozitia necesara sa ies in oras, plus ca vreau sa aflu neaparat ce scrie in scrisoare. Ce gluma proasta ar fi sa scrie: “Foarte bine, urmeaza pasul trei.” L-am sunat si pe Andrei, dar mi-a zis ca n-are nici un fel de idee ce pot insemna punctuletele astea.
Prevad o noapte lunga!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu