joi, 19 august 2010

M-am prins!

Am gasit rezolvarea: “Foarte bine urmeaza pasul doi”. Asta mi-a iesit! Asta era rezolvarea minunatei scrisori. Cum am rezolvat-o? Pai, am gasit cuvintele: FOARTE, BINE, URMEAZA, PASUL si DOI, doar ca nu erau puse in ordinea asta. Ordinea cuvintelor rezulta din cifrele alea nenorocite, care mi-au mancat cativa ani din minunata mea varsta (FOARTE are 6 litere, BINE are 4 litere, URMEAZA are 7 litere, s.a.m.d).  Andrei m-a ajutat sa rezolv careul de litere. Odata ce mi-a explicat cum si ce trebuie sa caut, a fost destul de usor de rezolvat “enigma”. Initial, am crezut ca trebuie facute combinatii de litere in functie de cifrele date. M-am inselat. Gandesc prea complicat.
Totusi ce vrea sa insemne scrisoarea asta? Care “pasul doi”? Voi mai primi si o a doua, a treia sau a "n"-a scrisoare? Cati pasi vor mai fi? Si ce se va intampla la ultimul pas? Ce gluma... .
O principala intrebare am: Cine o fi trimis scrisoarea? Am sunat-o pe Ioana, care a zis ca nu are nici cea mai mica idee despre ce vorbesc, si sustine ca, poate, am un admirator printre “soriceii mei de bibioteca” (afirmatie insotita de un hohot de ras interminabil). Probabil se referea la clientii mei de la librarie. Eu sincer, ma indoiesc. Nu ar avea nici unul curajul, plus ca nici unul nu pare excesiv de interesat de persoana mea, in afara de politeturile obisnuite. Andrei, la fel, nu ar avea cum. Este mult prea lenes, si nu ar depune atata timp si energie pentru nimeni. Plus ca eu, Ioana si Andrei suntem ca fratii. 
Ma rog, am acordat prea multa atentie scrisorii respective. Sunt curioasa doar in ce consta “Pasul 2”.
By the way, multumesc mult fetelor ca v-ati chinuit impreuna cu mine la "minunata" mea "corespondenta". I.O.U. big time.
Si cam atat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu